Bröllopsdag

Vädret verkar hålla i sig, hopps verkligen på det bästa.
Imorse blev det presentutdelning till hjärtat mitt som fyller 24 år idag. GRATTIS. Fick ett par dvd och en väckarklocka som han har varit utan i snart ett år nu =) Och ett par shorts. Sen har vi köpt ett Wii som både present och morgongåva. =)
Idag kommer det verkligen bli en dag att fira! Både födelsedag och Bröllopsdag.
Om en timme sitter jag och blir fin hos frissan. Sen blir det att köra hem och byta om för att sedan fota lite.

Ska bli underbart att få använda ring på fingret igen. En vigselring är en stor symbol på kärleken till Johan



Efter vigsel kommer det bli FEST kan jag lova.
Nu är det lite jag ska göra. Ha en bra dag alla för det kommer jag att ha.
Kram

Kommentarer
Postat av: Lisette

Hoppas ni lever livets alla lyckliga dagar =) Och jag tvekar inte att denna dag blir perfekt för er! Kram

2008-08-16 @ 17:42:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0