Bröllop imorgon =)

Jag tittar in en snabbis, men detta kommer nog bara bli ett kort inlägg. Har så mycket i huvudet att hålla reda på och idag ska vi ställa iordning lokalen. Så jag har ingen tid över. Det har jag inte haft på hela vecka. Så jag får skriva om allt nästa vecka. Nu ska jag försöka att njuta denna dagen innan bröllopet. Fattar verkligen inte var den sista 4 veckorna har tagit vägen??? Men än så länge ser det bra ut med planeringen.
Idag kommer min del av släkten ner och hälsar på. Vi ska träffas och äta lite middag ikväll här hemma hos oss. Nu är det frukost och snart ska vi bege oss till lokalen och göra den fin och laga till maten.

Ojoj vad detta ska bli en spännande dag imorgon.
Ska försöka njuta då med, men nerverna lär väl ta över. Varför ska man vara så nervös? Det är ju bara själva ordet Bröllop som man får klump i magen. Men jag ska inte tänka så. Det ska bli roligt och minnesvärt.
Tänk imorgon efter kl.16 är jag Mrs Rönn. =)

Önska mig lycka till, och be till värdergudarna att det är bra väder när vi ska fotograferas.

Kram


My Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0