Shoppade istället.

Idag har det varit fullfart ända in i det sista. Men inte riktigt hann jag med det jag ville ha gjort. Det blev inge tvättning av fönster. Men jag hittade skitsnygga gardintyger till vardagsrummet och kontoret. Så i helgen ska jag sy för fulla muggar!! Har ringt mamma och fått lite råd om hur jag ska göra för att få ett bra resultat. Hon är superduktig med att sy! Sen har jag shoppat loss på Jysk, Rusta och Eko stormarknad. Där jag bland annat hittade tygerna och en ny kruka som ska hängas, blommor, stolsdynor. Är mycket nöjd med resultatet.
                                         
                                               Tanken är att jag ska ha lila färgtema ute på altan

Nu på kväll har mina svärföräldrar varit här och hjälpt till med det sista på altanen. Har lagt trägolv och stenplattor. Vill bara säga att man kan inte ha bättre svärföräldrar än Leif och Lotta. Avslutade med att grilla karré, vilket var helt fantastiskt gott.
                                                         

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0