Ringarna

Bröllopsplaner
Redan dagen efter vi hade bestämt oss var vi ner på stan och kollade ringar. Just då hade dom påsktema så dom hade lite erbjudande på superfina ringar. Vi gick då till Guldfynd. När vi pratade med hon i affären kom hon med förslag att allt fler väljer en slät guldring. Och där efter sätter in stenar på tex. bröllopsdagen eller hur man vill. Det lät som en kulgrej. Men sen såg jag en ring som jag verkligen gillade. Och sa det till Johan, han var lite tveksam men gav efter ett tag. Han sa det att detta kommer att göra mig ruinerad! Men nu när han har jobb kan han unna mig det!! Hahahah

Den ring jag valde till mig blev denna:
image21
Johan har kvar sin förlovningsring som blir också vigselring. Han har graverat in bröllopsdatumet.
Veckan där på var vi tillbaka till Guldfynd då jag skulle pröva den rätta storleken. Den satt perfekt, bättre än förväntat vilket var toppen ju.
Happy lady!!!
♥Älskar dig Johan Rönn♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0