Oväntat besök

Idag e jag väldigt trött, tur är att man har sovmorgon. För idag börjar jag inte jobbet förrän kl 14.30.
Jag har precis upptäckt att vi fått besök i lägenheten av MYROR. Små små svartmyror. Det problemet vill vi inte ha kvar längre. Ska leta upp var dom kommer in idag. Och förgöra det, mohahaha.....
Annars är det ganska lugnt idag. Får se vad jag kan hitta på.

Bröllopsplaner

Som sagt är det en massa prat om planerna till bröllopet här hemma. Gjort checklistor på vad som ska göras och vad man har hunnit med. Den svåra delen var att göra en gästlista. Johans släkt är väldigt stor med många fastrar och många kusiner. Hade vi bjudit alla plus min släkt hade vi nog blivit runt 80-90st.
Därför pga av bugetten har vi valt dom närmaste.
Det är ändå vårat bröllop så gästlistan är helt och hållet vårt val.
Så en kväll i början på mars satt vi och gjorde våra inbjudningskort


Allt gjorde vi för hand, resultatet blev vi båda nöjda med!
Men det var ett pillrigt jobb att knyta rosett med banden vi hade runt om. Tålamodet är inte riktigt min starka sida.

Vi bestämde oss för att spika den 16/8 för det är Johans födelsedag. Det var en kul grej för vi är förlovade på min födelsedag, så varför inte. Pga av datumet gick det inte att få den kyrkan som vi ville ha för den redan var bokad. Plus att prästen var på semester. Men det var inget vi blev superledsna för. Huvudsaken är att vi får fira med våra nära och kära. Jag och Johan är inte så kräsna av oss.
Så det blev i Önnestad kyrka istället. Som är väldigt fin den med!

Fortsättningen följer....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0