Det var Ödet!

Jag ska kanske berätta lite om mig själv nu när jag tänker efter. Jag heter som sagt Malin och är snart 24 år. Kommer ifrån Dalarna, närmare bestämt Falun. Men är bosatt i skåne där jag hittade min prins, ♥Johan Rönn♥ Vi har varit tillsammans sen den 2 september 2004. Tror det eller ej, så var det via internet vi träffades. Men det var kärlek från första stund. Alla säger att det var Ödet! Vilket jag med tror det var. Sen flyttade jag ner och blev sambo i början av 2005. Genom kontakter kom jag rätt snabbt in i arbetslivet, vilket var väldans tur! Jobbar då inom Ica som jag fortfarande gör. Innan jag träffade Johan, pluggade jag till farmacevt på Uppsala universitet. Men la ner det för att satsa på min själsfrände. Det var verkligen ett stort steg i mitt liv att flytta ifrån alla där hemma i Falun. Men det blir bättre och bättre med tiden. Jag har det så bra här också!
                                                                             
I augusti förra året flyttade vi ifrån våran lägenhet i centrala Kristianstad till en marklägenhet lite utanför stan. Här trivs vi så himla bra så du annar inte. Det är en 3:a som är perfekt för oss, med en lagom trädgård att sköta om. Jättenära till dagis och skola när det är dags för att skaffa barn. Vilket vi vill. Vi har till och med fått våra bästa vänner hit till gatan, Malin och Tobias och deras dotter Tuva. Dom är världens goaste personer jag vet. Älskar dom så!!!
Vi har redan hunnit bott här i 8 månader vilket är otroligt. Det är nu som är det roliga att se hur det ser ut på våren, när alla fina blommor letar sig fram ur jorden. Det är underbart med vår och sommar!!!

Jag och Johan har så roligt tillsammans. Går inte en dag utan att vi har något vi kan skratta åt. Han är verkligen mannen i mitt liv. Det gör att jag kommer till det roliga som jag ska berätta. I slutet av februari bestämmde vi att det var dags att gifta oss. Så nu är det en massa planering inför den största dagen i mitt liv. -Är måttligt nervös!!!
Den 16 augusti smäller det...........

Så denna blogg kommer att innehålla en hel del om bröllop och sånt skoj.

Mvh Den lyckligaste personen i världen

Kommentarer
Postat av: Johan R

Älskar dig mitt hjärta!

2008-04-23 @ 06:58:57
URL: http://johanshuvud.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0