Såna där dagar!

Det är inte klokt hur svag jag är mentalt egentligen. Har helt lagt av med det jag vill kämpa för! Vill helst lägga mig i sängen och dra över täcket och vakna upp till soliga dagar. Blir så nere när det kommer motgångar. Saknar familjen gör jag också, ska bli faster igen till sommaren som ska bli så roligt! Vill vara med syskonbarnen när dom har sina födelsedagar. Synd man inte kan klona sig! 

Har sagt det att 2014 ska bli mitt år! Och det målet vill jag lyckas med och det ska jag ta mig f-n göra också! Men då funkar det inte att ha svackor hela tiden! Önskade jag hade din kämparglöd min vän! Kanske ringa dig och få ny peppning! 
Nu eller aldrig! 

Kommentarer
Postat av: Julia

Du klarar detta Malin. Du om någon har ju en kämparglöd utan dess like! Heja dig!

2014-02-04 @ 10:23:10
URL: http://www.juliaarvidsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0