Ny avdelning

Efter semesterdagarna som jag plockade ut i augusti var vi tillbaka till vardagen igen, skönt med dom dagliga rutinerna. Som att Arvid skulle tillbaka till dagis igen. Något som han verkligen behövde. För jag var inte rolig som höggravid. Man orkade inte springa efter en två-åring som har egen vilja till 110%. 
 
På förskolan hade det skett lite förändringar till höstterminen vilket innebar att Arvid skulle byta avdelning. Så från lillgården till mellangården. Tråkigt att lämna men nu kommer han vara på samma avdelning tills det dags för skolstart. 
Så idag var jag och Johan välkomna på avslutning på förskolan. Vi fick vara med på sångstund och vi fikade och det delades ut ballonger och en mapp full med teckningar.
Som ett litet tack så gav jag och Johan lite produkter från The Spice Tree.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0