Måndag

Det är verkligen komiskt att man vaknar nästan samma tid varje natt för att gå upp och kissa. Mellan 04-04.30 vaknar jag alltid. Och nu har jag legat vaken sen 04.30. Fick lov att googla en sak för jag har nu två nätter upplevt att ringfingret på högerhand, fastnar i ett läge när jag sträcker ut fingrarna. Och sen klickar det till i den och blir utsträckt. Är öm i den när jag böjer det. Men jag blir inte klok vad det kan vara?

Ställde mig på vågen igår och fy då!!! Har gått upp ännu mer. Men det är kanske inte så konstig för jag har dom senaste dagarna krängt i mig, bokstavligt talat. Har aldrig varit problem innan. Men jag måste hejda mig.

Började kolla symtomerna för havandeskapsförgiftning med, och där står bl.a. snabb viktuppgång. Och det jag kände i lördagskväll, illamående, yr, känner sig allmänt dålig. Men det gick över efter nån timme och har känt etmig bra efter det.
Man kanske överreagerar bara för det minsta lilla nu när det är så pass nära!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0