Egentid

Har precis suttit och beställt lite kläder till Arvid, bebis och mig själv. Hittade en jacka som jag hoppas kommer bli bra. Ska bli intressant när magen försvinner hur allt kommer sitta då. Har ju börjat gå upp i vikt. För att jag inte sköter maten. Men det är nu inte längt kvar och då blir det ändring här hemma. 
 
By the way så har jag för tillfället lite egentid här hemma. Johan tog med Arvid ut och fick sms precis att jag fick ordna lunch själv för dom skulle äta "ute". 
Det är så pass ovant att jag inte vet vad jag ska göra istället. Men nu har jag suttit och fått iväg kläderna. Och den där BB-väskan har hängt över mig att den inte är färdig. Så jag ska passa på nu.
 
Konstigt att tiden springer iväg när man är själv, hahaha.
 
Trevlig helg....
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0