Bebismys

Hade en jobbig natt inatt, med en son som vaknade vid 01.30 och kunde inte somna om. Jag hade ont och kunde inte heller somna. Men en snabbdusch imorse innan Johan stack till jobbet piggnade man till lite.

Vid 11.50 sov Arvid och jag var snabb att göra likadant. Det var verkligen så härligt men när klockan ringde var det bara att stiga upp och göra sig klar för jag hade en mellis/fika-date med Julia och barnen. Träffades utanför dagiset och tog följe :)
Det var precis vad jag behövde, sällskap, prat och bebismys <3

Nu är ögonlocken tunga och man ligger i renbäddad säng vilket gör att man somnar gott om en liten stund. Och i morgon är det onsdag :D


Kommentarer
Postat av: Julia

Tack för igår fina du ♥
Hoppas du får lite mer sömn inatt. Kramar

2012-09-05 @ 03:02:57
URL: http://www.juliaarvidsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0