Våffeldagen

Ja då var det helg igen. STOPPA TIDEN FÖR SJUTTON!
Igår hade vi bestämt med Fredrik att vi skulle träffas och käka lite våfflor. Gick ut en sväng innan med Arvid i vagnen. Han hade visat att var trött och jag visste att han skulle slockna efter en stund. Prövade gå en annan väg än vad jag brukar och kommer till en grusväg som går ända upp till Linderöd tror jag. Alltså det var hur härligt och mysigt som helst. Skönt att slippa gå på asfalten med. Vägen var omgiven åkrar och skogsdungar. När solen låg på så njöt jag full ut. Passerade en rätt så stor bäck, så jag stannade kvar på bron ett bra tag innan jag fick vidare. Fick höra fiskmåsar. Såg fina hästar. Det blir nog bara mer och mer härligt att gå där när man får se hur våren slår ut! Sen vände jag och gick hem till Fredrik och Alva. Även min man och Fredriks mamma var där. När dom åkte gick vi ut med barnen och prövade Alvas nya gunga. Guud vad roligt dom hade. Båda skrattade och man smälte av att se lyckan ♥

Synd att jag inte tog nån bild får göra det nästa gång vi är där.


Kommentarer
Postat av: Åsa

Hade du tittat upp när du stod på bron hade du sett vårt hus. nu vet du det till nästa gång så faller lusten på är du välkommen in på en fika. Ha de gott o hälsa

2011-03-26 @ 09:03:36
Postat av: Julia

Så härligt! Jag har passat på att njuta en stund i eftermiddag. Vågar man hoppas att vi går mot vår nu tro?! Jag hoppas vi kan ses nästa vecka, för nu saknar vi er på tok för mycket! Kanske en härlig promenad vore något? ♥

2011-03-26 @ 20:57:31
URL: http://juliaarvidsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0