Trevlig föräldragrupp

I fredags hade vi Kicki, Martin och Mattias på besök =) Vi åt tacos och hade en trevlig kväll. Arvid fick en liten present, denna tuffa body som är så praktisk för man kan ha tröjan utanför byxorna. Så slipper man ha halva rygg och mage framme, hihihihi. Tusen tack! Arvid har redan använt idag.

Idag har det varit full rulle, har knappt varit hemma. Men iallafall så var det dags för första träffen med föräldragruppen. Vi var 4 mammor med barn mellan 2-4 månader. Det var tydligen 2 mammor som fattades, men jag hoppas dom kan komma nästa träff för kul var det! Supertrevliga tjejer. Visst var det stelt i början men sen flöt det på jättebra. Vi hade inte direkt nått ämne som vi pratade om utan det var mer att lära känna varandra. Både jag och Arvid gick där ifrån med glada miner.

Tror att A slog rekord idag att vara vaken. Sov kanske 5 min mellan 10-16.30. Därför körde jag och hämtade Johan för att A skulle få sova en stund. Slutade med att han sov mellan 16.3o till 18.1o istället. Men han var hur glad som helst iallafall på förmiddagen. Sken som en sol hela tiden på träffen. Vi mammor satt kvar över en timme efter Pernilla hade gått och snackade om allt. Nästa gång ska vi pröva på babymassage =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0