Onsdag

Förmiddagslek på hög nivå.

 

Idag blev det en lång sovmorgon, inte förrens 9.30 vaknade vi. Fast jag hade varit uppe och gett Arvid mat 5.20 innan. Hade han sovit till halv tio utan mat hade det varit nått konstigt. Måste ändra hans mattider igen, allt blev förskjutet igår igen när jag var rätt på det för då var han så ledsen redan efter 1.5h efter maten så jag fick ge han igen, vilket han glatt åt. Så nu är det sena kvällar igen och både vi och han är trötta, så nu idag är det att ge målen lite tidigare så vi kommer rätt på det igen.
Johan är ledig idag men vi är själv hemma iallafall. Han skulle träffa Martin så jag får vackert vänta =( Det positiva är att vi ska köpa en laddning blöjor idag för vi är inne på den sista just nu.

Både jag och Johan längtar jättemycket till Ullared konstigt nog. 1,5 vecka kvar så det går nog fort.

Jenny: Ja förkylning är så drygt när det inte bryter ut, hoppas det blir bättre inom kort för både jag och Arvid vill träffa er. Hör av dig när det känns bättre! Herregud vad tiden går! Det är skrämmande. Kramar Arvid hårt och säger att han behöver inte ha bråttom att blir stor :)

Kommentarer
Postat av: Malin, Tobbe o Tuva

Vi räknar me ner till Ullared nu längtar...ska bli jätteskoj att åka dit tillsammans med er :-D!!

2010-09-15 @ 20:02:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0