Hoppsan =)

Hej hej....det är verkligen sjukt att veckorna går så fruktansvärt fort.
Idag blir det en lugn dag, har egentligen städning som ska göras men benet värker idag så fruktansvärt så orken och viljan är bottenlåg =(

Inatt vaknade Arvid redan 03.00 och var hungrig, så går det när man inte äter ordentligt på kvällen. Han är ju så nyfiken på vad som händer runt omkring honom. Så ikväll ska det vara avstängd tv och en pappa som är tyst =)
Var så trött vid den tiden och slocknade direkt när jag la honom igen. Det sköna var att han sov ända till 08.45. Så vi tog igen oss. Nu på förmiddagen har vi ätit frukost och lekt....


Satt lite vid datorn för han börja gnälla, tänkte att jag sitter här en stund innan han ska läggas. Utan att märka så helt plötsligt så sitter han och sover =)


Min underbara prins ♥


Kommentarer
Postat av: Jenny

Åh... känner mig skyldig. Hade i alla fall en helmysig dag med er. Massa kramar Jenny & Alva

2010-09-23 @ 14:36:08
Postat av: Jenny

Hann inte skriva klart, blev distraherad... Skulle även skriva hur söt och go han är...

2010-09-23 @ 14:37:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0