Hoppas dagen vänder!

Ny graviditetsvecka idag och det är alltid uppskattat!
Blev verkligen nere av vad läkaren sa, känns som man har ondare idag. Men om det har med att man har sovit som en kratta vet jag inte. Tabletterna gör ingen större skillnad, men det kanske inte ens går att få hela känslan av att all smärta går bort?
Jag fråga igår om hur det kunde bli med förlossningen, kvinnor med problem med ryggen kan få föda med kejsarsnitt. -Nej det ska inte var några problem, det finns så många sätt att föda barn på....Ursäkta mig för man kanske är orolig!!! Kärring, det kändes verkligen att hon hånflinade åt mig. Vad vet du om förlossning din förstföderska tänkte hon säkert med. En spark i röven hade jag gärna gett henne. Fan sätt dig i din patients plats och försök förstå istället.

Nu ska jag försöka glömma henne, vi har fått en ny tid av vår barnmorska(som är vi är supernöjda med) och då ska läkaren få se hur dålig lösning det var med att tro att det skulle bli bättre med 50% och värktabletter.


Kommentarer
Postat av: Lisette

Usch! Låter inte alls kul. Ta inte skiter Malin! Säg ifrån! Kramar!

2010-02-02 @ 12:22:53
URL: http://floppimig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0