6 April

Det känns verkligen som måndag idag men det är det icke =)
Ute lyser solen så härligt, och pyret har gett mig en bra start på dagen med sina sparkar ♥


Måste säga att det är inte lätt att vända sig med magen längre. Den får jag stödja upp hela tiden. Blev en konstig natt nu med. Sov kanske 1,5-2 h sen låg jag vaken till klockan var nästan 05. Låg och läste och nu på morgon känner jag att jag har legat tok för länge, gör så ont i höften. Men nu är vi uppe och ska möta denna tisdag med ett leende. Det är ju ändå en ny graviditetsvecka vi går in idag.

Godmorgon!


Kommentarer
Postat av: Julia

Tänkte på amningskudden du köpt, nu var den kanske i och för sig lite lamt stoppad som vi snackade om, men den kanske fungerar som stöd under magen när du sover? Jag önskar att jag hade min innan då jag hört att den fungerar bra som stöd även innan...



.. då hade jag kanske sluppit allt detta; ett extra-täcke "mellan benen" som jag rullade ihop som en boll för att få upp ena benet högt och därav bli av med trycket, en kudde bakom ryggen och en mjukare under magen så att allt "lyftes" upp. Att sedan vända sig om bland allt det där var rena rama konsten, men så skönt det var mellan varven!



Vi kan kanske ses en dag nu framöver om du orkar och har lust. ♥

2010-04-06 @ 11:32:24
URL: http://juliaarvidsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0